Kitapları tamamen kendime göre yorumluyorum, hiçbir bilimsel yanı yoktur. Bana hissettirdiklerini yazmaya çalışıyorum, belki kitabı sizlerden biri okurken daha farkı duygular hissettirecek ya da “bu kitap böyle denilecek bir kitap değil” diyenler olacaktır ama dediğim gibi kitapları kendime/duygularıma göre yorumluyorum.