Büşra

Büşra
@busraharput
null
Gerçek bir sevgi değildi bu, yapaydı, ama o zaman gerçek gibi görünmüştü bana.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan gerçekten yaşamayınca, seraplarla avunur. Ne de olsa, tam bir hiçlikten iyidir.
Böyle zamanlarda kendi felsefe sistemime sahip oluyorum ve siz kardeşlerim, hepiniz böcek gibi, mikrop gibi görünüyorsunuz gözüme.
Ne işe yararlar, ne yapayım onları? Size olan duygularım boş yere harcanıp gidiyor, bir çukura düşen gün ışığı gibi.
Dünyayı haydutların, yangınların değil de, nefretin, düşmanlığın, bütün bu küçük didişmelerin mahvettiğini anlamanız gerekir.