Bir generale kelebek olup bir çiçekten bir çiçeğe uçmasını veya bir trajedi yazmasını veya deniz kuşu olmasını emretsem de general emrimi yerine getirmezse, suç kimde olur, onda mı, bende mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bence çok manasız bir kitaptı. Hiçbir amaca hizmet etmiyor konusu. Karakterlerle bağlantı kuramadım ve benimseyemedim. Ana karakterin hareketleri ve yaptığı şeyler çok irite edici ve sinir bozucuydu. Paramı geri istiyorum.
“Benden nefret etmene dayanabilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor.”
Bu seri benim allahımdır. Bu seri üstüne fantastik seri tanımam. Diğer fantastik kitaplar halt etmiş yanında. İddia ediyorum.