Buşra

Buşra
@busrasaari
Evet, nefsini beğenen ve nefsine itimad eden bedbahttır. Nefsinin ayıbını gören, bahtiyardır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acılar hatıralaşınca güzelleşir. Cemil Meriç
Bugün anneler günüymüş. Gazze'de, Suriye'de, Yemen'de, Somali'de, Arakan'da, Doğu Türkistan'da ve sayamadığım beldelerde anneler ağlıyor. Ve biz kutluyoruz... Bu kutlama değil. Bu, sessiz kalan vicdanların gösterisi!
Utanmamız gereken şeyler var...
Filistin
Doğu Türkistan'da zulüm var. Alışverişinle zulmü destekleme.