Yazarın okuduğum 3. Kitabı. Diğer kitaplarında olduğu gibi bu kitap da edebi yönden zayıf ve kitapta hastalarının hayat hikayelerine, sorunlarına yer verirken, çözümlere değinilmemiş. Psikiyatri yönünden bilgilendirici bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Aynı cümleler çok fazla tekrar edilmiş. Yazar, sekreter Tuna'dan çok fazla bahsediyor ve kendi hayatındaki ayrıntılara çok fazla yer veriyor. Biyografi kitabı olmaya daha uygun bir kitap olduğunu düşünüyorum.