Vedalaşamazsak ilerleyemeyiz, öylece dururuz, geçmişin enerjisiyle beslenir ve hiçbir şey değişmiyor, her şey aynı diye şikayete başlarız. Yaşam durmayı kabul etmez, ilerlemiyorsak gerileriz. Geçmiş kapılarımız açık kalmışsa geleceğimizi dönüştüremeyiz.