büşra

Eğer ölecek olursam ve bu çemberin dışına çıkarsam, yokluğumu hissederler mi? Ya da ne kadar süreyle bunu hissederler? Kaç gün? İnsanoğlu böyle geçicidir. Kendi varlığına en çok inandığı, sevdiklerinin anılarında ve kalplerinde derin izler bıraktığını sandığı yerlerde bile, hızla silinip gider.
Reklam
Ah, birazcik kaygısızlık beni dünyanın en mutlu insanı yapabilirdi.
Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil.
İnsanların birbirine yaptığı zulümden daha fazla kızdığım bir şey yok. Bir de tüm zevklerin yaşanabileceği gençlik çağlarında, güneşli günlerini tartışmalar ve anlaşmazlıklarla geçiren ve hatalarını ancak tamir etmek için artık cok geç olduğunda anlayabilen kişi gençlerse..