Adaletsizliğin kendi yayı,ipi,kasnağı veya levyesi var ise , o zaman sonuçların çok da kötü olmayacağını düşünebilirsiniz ;ama eğer bunların işlemesi için size ihtiyacı varsa, yani siz bir başkasına adaletsizlik getirecekseniz , o halde derim ki o yasayı çiğnemelisiniz.Bırakın hayatınız işleyen makinayı durduracak karşı kuvvet olsun. Yapmam gereken, Hiçbir şekilde tasvip etmediğim bir yanlışa alet olmadığımdan emin olmaktır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günah yüzünüzü bir kez kızarttıktan sonra , alışkanlık yapar ,ahlaksızlıktan kayıtsızlığa dönüşür ve sanki kurduğunuz hayatlar için bir gereksinim haline gelir.