Hissedebilirsiniz.
Yani, var olmanın en temel ve gerekli unsurudur, değil mi? Hissetmek. Hissetmeden yaşıyorsan, buna ne denir? Nedir ki bu? Öylece durmak gibi. Kapalı bir lokantanın,sonsuza kadar birilerinin gelip oturmasını bekleyen masası olmak gibi.
Evet, insan için dibin de dibi vardı. Söz konusu olan kötülükse, sonsuz bir esneme yeteneğine sahiptik,sınırları alabildiğine genişletebilir,derinleştirebilir,büyütebilirdik.