"Herkes kendi hayatını yaşıyor ve bu hayatı yaşamanın bedelini ödüyordu. Acı olansa, insanın çogu zaman tek bir hata için çok fazla bedel ödemek zorunda kalmasıydı.Aslına bakılırsa, insan tek bir hata için sürekli bedel ödeyip duruyordu Kader, insanla olan alışverişinde alacak defterini hiçbir zaman kapatmıyordu."
"İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladıgımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz. İnsanın ruhunu suçluluk duygusundan arındıran şey itiraf etme eyleminin kendisidir."