Soğuk, çok soğuk bir kış geçirdik. Üzerime demirden bir palto giymiş gibiydim, kaskatıydım. Tüm yapılar, yollar, gökyüzü sanki donmuştu. Taşlar, betonlar daha sertleşmiş; gök, o buzdan gök apartman çatılarının az ötesine değin inmiş, alçalmıştı. Uzansak o buz yuvarlağına değiverecektik ama bizim kendi soğuğumuz kendimize yetiyordu zaten; gökyüzünün buzuyla ilgilenecek halimiz yoktu. Buzdan bir kıskaç kalbimi donduruyordu...