Ahmet Büyük

Bu sözü çok sevdim. Çok anlamlı geldi. -Her hâlükârda pişman ölmek, ne hazin bir sonlanış!😢
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendime Dersler, 💢Ders 8; "Eksik, Fazladan çok yer kaplar.."
Takma !
Kafanıza taktığınız şeyleri mezara götüremezsiniz ama onlar sizi mezara götürür. Hadi iyi geceler 🙋
Freud beni her zaman şaşırtmıştır. Daha yakından inceleyince, hayretlere düştüm. Adam tek kelimeyle tam bir MUAMMA...
Farşça bir şiirde "Eşeğin kulağına Yasin okumak bir işe yaramıyor." sözü geçiyor. Üstüne kitap yazılacak kadar güzel bir söz. Sanki söz insanların gençlik dönemini özetlemiş: İnsanın yönü yanlışsa, en iyi rehber bile onu hedefine ulaştıramaz. Yanlış yolda ilerlemek, ne kadar çaba harcarsan harca seni asıl hedefine götürmez.