n o b o d y

@buzlucilek·
·
sabitlendi
Olanağı olsa da insanların yürekleri konuşabilseydi dilleri yerine, her şey daha yalansız, daha içten olurdu. Aklı silmeli diyorum insan ilişkilerinden. Yanılıyor muyum? Olsun. Yanıldığımı biliyorum ya... || Şükrü Erbaş
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Solum üşüyor eski bir anıdan.”
Sana gökyüzünü ısmarladım Gülüşlerinde güneş batsın diye. //Nazım Hikmet
Azalarak çoğalan acılar. İnce olamayışlar. Katre katre güvensizlik. Artık içimle dışım beraberler, düşünemez oldular. /G.DEMİR
Gülüşüne yağmur damlası çarpsa şiir olur… ||Cemal Süreya