Çok severek okudum 1. sini de sevmiştim zaten ve gerçekten okurken hiç sıkılmadım tam bir ara kitap gibiydi. Sonu çok şaşırtmadı 3. kitabı da heyecanla bekliyorum
Buz Krallığı 2Sena Nur Işık · Indigo Kitap · 2025141 okunma
Kitabın sonunda Pahom'un gittiği alan kadar yere sahip olacağı ve o kadar yol gidip de ölmesi, onun sadece mezarının yeri kadar alana sahip olması beni çok etkilemişti. En çok etkilendiğim kitaptır.
Yeraltı edebiyatının altın kitabıdır bence. Ağır bir mizah anlayışı var. Kitabı filmine göre daha iyi bence. Eroin hiv vs. konuları çok hakim. Herkesin okuyabileceği bir kitap gibi değil daha çok yeraltı edebiyatı sevenler için :)