beril

beril
@bxril
“Keşke aşık olabilseydim.” dedi, sesinde derin bi’ acıyla. “Ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibiyim. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum.”