📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
güneşin ilk ışıklarıyla çık sokağa
telaşlı gürültüsüyle yolunu kesecek bir okul bahçesi
solmuş formaları ve boyasız kunduralarıyla
selamlayacak çocuklar seni
kızların perçeminde bir bahar
vitrin çatlatır oğlanların afacan sesi
kavgalar, oyunlar, sefertasları
şehirler yıkar, şehirler kurar çocukların neşesi
her çocuk biraz eşkıya, biraz umuttur yakından baktığında
"çok yaşayın çocuklar
ama, yaşamayın bizim gibi
siz, çok yaşayın çocuklar..."
Burdayım ben...Bir işportacı çığlığında aldığını geri vermedi zaman.Burdayım ben.Biraz daha beklesen ölecek gibiyiz.Kıyısındayız hayatın ha düştü ha düşecek cümlelerimiz var.Ha koptu ha kopmaya yüz tutmuş fırtınalarımız var.işte geldik gidiyoruz telaşı durup bıkmak bilmeyen bir çark...Bir yere yetişme hızı.Yanı başımızdakine kör,sakladığımız,içimize attığımız adlar,sesler ve titreyişlerimizle burdayım ben...-Bykuss-