Sabredin,hoşgörün,en azından görmemezlikten gelebilirsiniz. Türlü türlü insan var,türlü türlü nefis, türlü türlü fikir... Hepsini sevemezsiniz,hepsinden nefret edemezsiniz çünkü bu "hep " ya da "her" hali sizi yorar. Bu halleri siz yaratmadınız,bu halleri onlar da yaratmadı. O zaman bu öfke neden? O zaman hadi Biraz duyarlılığımızı ve sogun kanlılığımızı besleyelim