Kitabı genel anlamda beğendim. Hiç bilmediğim bir konu hakkında okumaktan zevk aldığım bir kitap oldu. Öğrendiklerimi araştırmaksa bana büyük bir zevk verdi ancak kitabın sonu düşündüğüm ve tahmin ettiğim üzere gerçekleşmedi. Kitabı okurken kitabın sonunda adaletin daha doğru bir şekilde sağlanacağını düşünerek okumuştum.