Bu adam neyin kafasını yaşıyor diye pek çok kere durup düşündüm. Pek çok satırında okumayı bıraktım çünkü çok ağırdı yaşananlar, anlatılanlar. Bu nasıl bir bilinçaltı üretimi şaşmamak elde değil.. Böyle hayatlar yok mu ? elbette var. Bir çocuğun nasıl kötülüğe sürüklenebileceğini ve hayatta tesadüf diye bir şeyin olmadığını her şeyin bir sebebi olduğunu çok güzel anlatan bir kitap. Yazarın diğer kitaplarını okur muyum ? Şuan pek emin değilim.. Merak da ediyorum ama henüz buna hazır değilim..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşkın tanımı ve hissiyatını çok derinden hissetirdiğini düşünerek kapağını kapattım. Aralarındaki sevgi insanı imrendirecek kadar güzel ifade edilmiş. Cinsiyet farketmeksizin sadece duygulara önem verilmesi gerektiğini ilklerimize kadar geçirdi.. Yazarın 'Ben Kirke' kitabını pek beğenmeyen birisi olarak bu kitap bütün ön yargılarımı yıktı.