Yıkıma uğruyorum
İnsanların bu kadar acımasız ve vahşi olmasına anlam vermekte zorlanıyorum. Asla göstermediği ve ağızlarının içindeki yaşam emici dişlerini kullanabilecekleri bir kurban bulabiliyorlar. Bazı bazı " Ya aman açık dursa ne olur? Belki birisinin bir konuda ihtiyacı olur ve yorumda bunu belirtmek istemeyebilir?" gibi iyi niyetli düşüncelere girip mesaj kutumu açıyor olsam da, uzuncadır mesajları kapalı tutuyordum. Bunları okurken " bize ne senin mesaj açmandan! hem sen mesaj kutunu açmakla kendini baya yükseklerde görüyorsun! Diyerek sazan gibi atlayacak bir üye de çıkabilir. Varsın çıksın. Önemli değil. Neyse işte günlerden bir gün, yine içimdeki iyi niyet, mesajları açmaya karar kıldı. Sonra günlerden başka bir gün, hoşuna gittiğim (aman ne hoş), ilgisini çektiğim (ne yönde Tanrı bilir), ruhuna eş olarak hissedildiğim (ah romeo vah romeo), bir üye bana yazmaya karar verir. Benimle tanışmak ister. ( Aşksal anlamda) İyi niyetli bir şekilde güzel bir dille reddediyorum. Üyemiz nedenleri istiyor. Ona nedenleri ve aşka dair birkaç düşüncemi olasılıklar çerçevesinde paylaşıyorum. İnsanlara genel anlamda mesafeli durduğumu aktarıyorum. Daha sonra konuşmak istemediğimi ısrar etmeme rağmen iyi niyetimden cesaret bulan üyemiz, benim her dediğim şeyi farklı yerlere çekiyor. Devam ediyor. Devam ediyor. İyi günler diyorum. Günde değiliz gecedeyiz diyerek espri yaptığını zannediyor. Ve devam ediyor. Benden olumlu dönütler alamayınca saygıdeğer üyemizin ağzının içinde sakladığı yaşamemici dişleri beliriyor. Ağzı köpürdüyor ve bunu hissediyorum. Senin gibi adamdan aşk beklemem hataydı. ( bluk bluk bluk) Sen bencilsin ve reddettiğin için kendini en üstte görüyorsun. (Bluk bluk bluk) Senin gibi adamla hiçbir kadın yapamaz. (bluk bluk bluk) Ben ne hikmetse hâlâ sakin kalıyorum. Bu
1000Kitap
"𝑁𝑒 𝑔ö𝑟𝑑ü𝑛 𝑏ü𝑡ü𝑛 𝑘𝑎𝑝ı𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑏𝑖𝑟𝑒𝑟 𝑏𝑖𝑟𝑒𝑟𝑘𝑎𝑝𝑎𝑛𝑑ığı 𝑏𝑢 𝑑ü𝑛𝑦𝑎𝑑𝑎? 𝐻𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑘𝑢𝑠𝑢𝑟𝑢𝑛𝑢 𝑑ü𝑧𝑒𝑙𝑡𝑚𝑒𝑛𝑒 𝑓ı𝑟𝑠𝑎𝑡 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟? 𝑆𝑜𝑛 𝑑𝑢𝑟𝑎ğ𝑎 𝑔𝑒𝑙𝑚𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑙𝑐𝑢𝑙𝑢ğ𝑢𝑛 𝑏𝑖𝑡𝑚𝑒𝑘 ü𝑧𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢ğ𝑢𝑛𝑢 ℎ𝑎𝑏𝑒𝑟 𝑣𝑒𝑟𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑚𝑖 𝑠𝑎𝑛𝑎?𝐵𝑖𝑟𝑑𝑒𝑛𝑏𝑖𝑟𝑒: "𝐵𝑢𝑟𝑎𝑦𝑎 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟!" 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟. 𝑂𝑦𝑠𝑎, 𝑏𝑖𝑙𝑠𝑒𝑦𝑑𝑖𝑛 𝑛𝑎𝑠ı𝑙 𝑑𝑖𝑘𝑘𝑎𝑡𝑙𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑟𝑑ı𝑛 𝑖𝑠𝑡𝑎𝑠𝑦𝑜𝑛𝑙𝑎𝑟𝑎; 𝑝𝑒𝑛𝑐𝑒𝑟𝑒𝑑𝑒𝑛 𝑔ö𝑟ü𝑛𝑒𝑛 ℎ𝑖ç𝑏𝑖𝑟 𝑎ğ𝑎𝑐ı, ℎ𝑖ç𝑏𝑖𝑟 𝑔ö𝑘𝑦ü𝑧ü 𝑝𝑎𝑟ç𝑎𝑠ı𝑛ı 𝑘𝑎çı𝑟𝑚𝑎𝑧𝑑ı𝑛. 𝐵ü𝑡ü𝑛 𝑠𝑢𝑙𝑎𝑟𝑑𝑎 𝑔ö𝑙𝑔𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑦𝑟𝑒𝑑𝑒𝑟𝑑𝑖𝑛. Ü𝑠𝑡𝑒𝑙𝑖𝑘, 𝑑𝑎ℎ𝑎 ö𝑛𝑐𝑒 ℎ𝑎𝑏𝑒𝑟 𝑣𝑒𝑟𝑚𝑖ş𝑡𝑖𝑘, 𝑑𝑒𝑟𝑙𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑙𝑎𝑟. 𝐻𝑒𝑟 ş𝑒𝑦𝑖𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑠𝑜𝑛𝑢 𝑜𝑙𝑑𝑢ğ𝑢𝑛𝑢 𝑔𝑒𝑛𝑒𝑙 𝑜𝑙𝑎𝑟𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑟𝑡𝑚𝑖ş𝑡𝑖𝑘.𝑌𝑎ş𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑒𝑠𝑘𝑖𝑑𝑖ğ𝑖𝑛𝑖 𝑣𝑒 𝑒𝑠𝑘𝑖𝑡𝑡𝑖ğ𝑖𝑛𝑖 𝑠ö𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖ş𝑡𝑖𝑘."🌻 𝒪ğ𝓊𝓏 𝒜𝓉𝒶𝓎, 𝒯𝓊𝓉𝓊𝓃𝒶𝓂𝒶𝓎𝒶𝓃𝓁𝒶𝓇.🖍️
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güven çok i n c e bir çizgidir. Onu kalınlaştırarak k ı r ı l m a s ı n ı engelleyen tek şey, ' iki t a r a f l ı ' olmasıdır... Fuzuli
Hiçbir şeyin yakınlığı, Allah'ın Yakınlığı'na ulaşamaz. O (c.c.), insana, en derin eleminden; en keskin hüznünden dahî daha Yakın!...
Sensizliğe alıştığımı sanmışım.Halbuki daha da özlemişim seni.(ŜÇ)
Aşk
Birinden senin için gülümsemesini istemek, seni sevmesini istemek çok zormuş. İstemeyince gülmüyormuş da sevmiyormuş da.Çünkü sevgi istenilen bir şey değilmiş.Yapılacak,hissedirilecek bir duyguymuş. (ŜÇ)
Aşk