cansu

cansu
@c_aydinn
Kalbim neden isli bir şehir? Kalbim! Neden ben? Bir tek aşk sözü söylememiş gibiyim.
Sayfa 36
Reklam
Hüznümü assam kururdu ütü masasına.
Sayfa 32
İçimde gezinen salyangozun tırnakları Her hatırladığım şey için bir santimetre uzuyor Kalbiye Aslında hiç istemiyorum ama Ne yapsam rutubetim sözlere bulaşıyor Kalbiye.
Sayfa 25
Zaman zaman çok yalnızım Kalbiye Bugün ağlayarak kurabiye yerken, Çay fincanında kendimi seyrederken Çay beni içti, ben çayı Kalbiye
Sayfa 25
Her şeyi bir veba salgını gibi hatırlayarak Bekliyorum beklediğim neyse onu.
Sayfa 24
Reklam