"İşte sorun da burada. Çekingen yapımız bazen başa bela olabiliyor. Neşeyle dolup taşmadığımız için arkadaş canlısı olmamakla suçlanıyoruz. Yeni tanıştığımız insanlara hemen hayat hikayemizi anlatmadığımız için soğuk olmakla itham ediliyoruz. İçedönükler hayatı büyük bir kokteyl partisi olarak görmezler ki! Birkaç anlamlı ilişki bize yeter. Arkadaş çevremize yeni hayranlar kazandırmak için sürekli etrafı kesiyor değiliz."
"Sadece kendi kendime olmaktan hoşlanıyorum. Kendi küçük dünyamda olmayı, düşüncelere dalmayı seviyorum. Bu beni sakinleştiriyor, kendimi daha özgür hissediyorum."