Ters köşe edecek bir kitap, bayıldım. Tek nefeste okundu.
Kendini doktorluğa,itibarına adamış Tarık ve disleksi sorunuyla içine kapanık olan ve kendi kitabını yazmak için çabalayan Laura'nın evliliğini anlatıyor. Böyle söyleyince çok basit gibi dursa da detaylarla aslında bu kadar basit bir hayatları olmadığını anlıyoruz.
Hoşlandığı kızın ölümüyle sarsılan Logan, ona benzeyen bir kızla (Delilah) tanışır ve saplantılı bir aşk yaşar. Kızın sırrını bildiği için ona şantaj yapar.
Çok akıcı ve heyecanlı anlatımı vardı. Bölüm bölüm iki karakterin düşüncelerine tanık olduruyor. Bir çırpıda okunabilecek bir kitap