Bitsin istiyorum seni düşünmenin verdiği bu denli acının...
Suskun kalbimin çığlıklarıyla paramparçayım.
Yaşamaya çalışıyorum sensiz, bir başıma.
Gözünü kırpmadan kırdığın kalbimin parçalarını toplamaya çabalıyorum, üstelik ellerim kan içindeyken.
Yorgunum, bitkinim, bir o kadar da sensizim.
Kalbimde seni hissedememek bile huzursuz ediyor içimi.
Öldürüyorum her hücremde, yaşanmışlığını,
Ama bir türlü silemiyorum aklımdan, var olmuşluğunu.
~by me