Beğenmediğim bir kitabın eleştirisini yapmak hep çok daha kolay gelmiştir. Kelimelerimle kitabın değerini düşürme kaygısını yaşamadığımdan herhalde. O yüzden bu kitap hakkında da fazla rahat konuşabilirim :’)
160 sayfa olmasına rağmen 30 sayfa bile belki etmezdi, içini şöyle bir karıştırınca anlaşılıyor ancak az ve öz yazılmıştır beklentisiyle okçuluk kursuna giderken almıştım. İyi ki o zaman okumamışım, hayal kırıklığı olurdu. Şu anda da öyle oldu ama olsun… İçerisinde geçen öğretileri ortaokulda okusam çok etkilenebilirdim ama şimdi yüzeysel ezbere söylenmiş cümlelerden farksız geldi.
Evde varsa okunur, yoksa almaya gayret gösterilmeli mi pek emin değilim.