Yabancı ülkelerden getirtilen Bunalım Tanrılarının ülkemize bir oyunudur bu .Ülkede kötü günlerin habercisi rüzgarlar esiyordu.Aslımda büyük dalgalanmaların başlangıcıydı bu .
Ülkenin insanları daha insan olduklarını yeni anlıyorlardı.
Yok canım,"İçinden anlama" tiyatrosuymuş.
...
Oyuncularımızın içinden geçenleri anlamayan senin gibi seyircilere kapılarımızı kapadık artık biz!
Acaba ben de bostan korkuluğu reklamına mı çıksam ?