Bizi yöneten, dünyayı ellerinde tutan kimselerin bizim kadar akıllı olması, bizim yapabileceğimiz kadarını yapması yetmez. Bizden çok üstün değillerse bizden çok aşağı sayılırlar. Çok şey vaat ettikleri için çok şey yapmak zorundadırlar.
Aslında bizler, sandığımızdan çok daha zenginiz. Ama maalesef ki bizi oradan buradan isteyerek, dilenerek yaşamaya alıştırmışlar. Kendimizi bir kenara atarak, her durumda çokça başkalarından yararlanmaya zorlamışlar bizi.