Kitapta başladığınızda tahmin yürütmeye başlıyosunuz kesin bu yüzdendir diye sonra ortalarda fikriniz değişiyo başka tahminler yürütmeye başlıyosunuz ve sonunda, sonunda her şey açığa çıktığında m*l gibi kalıyosunuz sonra bi anda hızlı bi şekilde olaylar gelişmeye başlıyo bi bakıyosunuz bitmiş ve keşke hiç bitmeseydi diyosunuz. Bir günde bitirdim harikaydı başından sonuna kadar merak ve olayın işleyişi tüm bedeninizi sarıyo bu yüzden bitirene kadar bırakamıyosunuz her bi dakikasına değiyo iyiki okumuşum dediğim kitaplardan
Otuz YediSezin Karameşe · İnkılap Kitabevi Yayınevi · 20211,454 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap ilk kitap gibi akıcıydı ama başlarda kız beni kanser etti bu yüzden biraz baydı ama olaylar merak uyandırıcıydı bu yüzden devam ettim ve kitabı bitirdim kitabın sonu beni ağlattı bitirince keşke mutlu oldukları bi kısımda bırakıp diğer kitabın çıkmasını bekleseydim dedim diğer kitabın yarısı kızın bunun atlatmaya çalışmasıyla geçicek büyük ihtimal ama ginede diğer kitabı merakla bekliyorum
Yani sex kitabı dersek mantıklı olur çünkü kitap resmen +18 sahnelerle dolu konuya gelirsekte sürekli ayrılıp barışmaları sinirimi bozdu ama filmi çok güzeldi bu yüzden kitabı gözümde büyüttü içinde gizem ve bi kaç farklı olay olsa çok daha iyi olurdu yoklukta okunur
Okuduğum en harika kitaptı 2 gün boyunca hiç uyumadan okudum ve Wattpad den geri kalanını bitirdim tek kelimeyle harika ötesi bişeydi hepsinin hikayesine bayıldım çok gerçekçiydi ve beni hayatın gerçekleriyle yüzleştirdi ve sonuda mükemmeldi açık uçlu bitmedi en azından yani burda saatlerce övebilirim ama hangi kelimeleri kullansam karar veremiyorum gidin okuyun hangi türle ilgileniyo olursanız olun asla pişman olmıcaksınız MÜKEMMEL ÖTESİ bi kitap eğer beğenmezseniz gelip bana küfredebilirsiniz
Kitaba geç başladım nedensizce ve keşke hemen okusaydım dedim güzel bi kitaptı klişe veya zorlama değil beğendim okunabilir Wattpad de kitap yayınlandı almakta kararsızsanız ordan okuyabilirsiniz