"Yasadır anımsatalım;
Tohum ekenlerin, fide dikenlerin
kimse durduramaz yağmurunu
güneşini kimse kesemez.
Fesleğen ekiyorum, sardunya
dikiyorum
Arsızmış, öyle diyor komşum
artık siz istemeseniz de
açar tohumunu, yayılır
toprağınızda
Ne güzel, ne güzel, ne güzel tanrım
Fesleğen ekiyor, sardunya
dikiyorum
Bitiyorum arsızlığına çimenin
Çiçeğin
Arsızlık bu günden geri
Umut ve direnç demektir
Sokulmak demektir yaşamın
koynuna
Özdeşlik demektir yaşamla
İnan olsun dostlar, İnan olsun
Dalından kopan sardunya
Bozulmadı bikez, eğmedi başını
Açmayı sürdürdü ektiğim
toprakta.."
Gülten Akın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir insanı özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir. Bir sabah uyanıp artık özlemediğinizi fark edene kadar.."
Orhan Pamuk
"Sığındığın her yanlış beden, kaçtığın yine kendin oluyor. Her insanın içinde barındığına inandığın o görünmez iyiliği bulma çaban sonrası gizlenmiş narsistliklerini gördüğünde kaçacağın kendi nefesin oluyor."