Birilerinin kalbine iyi gelmeyi öğrenin, yüksek olma işini herkes yapıyor zaten. Cahit Zarifoğlu
İnsanların görünüşlerine bakarak onlarda üstünlük bulmaya çalışanlar hep kaybetti. | Cahit Zarifoğlu
Reklam
Üstadın da dediği gibi;
Birinin kalbine iyi gelmeyi öğrenin. Yük olma işini herkes yapıyor zaten. Cahit Zarifoğlu
1000Kitap
Nasıl olmuşsa bilmiyorum, vurmuşlar bize, biz vurmamışız. Kırılmışız, hiç duymamışlar. — Cahit Zarifoğlu
Bitti O Şiir Başka Mısra Gerekmez Bir duruşu olmalı insanın, bir bakışı, bir anlayışı, bir aşkı, bir davası olmalı. Gökyüzüne bakmayanların kalbi daha çok kirlenir. Ve insan en çok göğe vurgun. Sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah’a…. Uçmayı öğrenmeden, göçmeye mecbur kalmış bir kuş gibi kalbimiz. Ah şu yalnızlık kemik gibi ne yana dönsem batar. Çünkü kırıldım, avuç uçlarıma kadar… Şu küçücük kalpte nice hakkın yüklü… Beni kabullen, kendini yanına al, gidelim… Çıktığım her yerin kapısını sert kapatmamla tanınırken, senin kapın çarpmasın diye arasına elimi koydum… Şimdi yoksun üstelik uzaktasın… Ellerin yapayalnız biliyorum. Gözlerin dalıyor yine. Hep benim için olmalı… Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Neyse… Bitti o şiir!
Şiir
" Takdiri ezele teslimiz. Ama gayrete de aşığız." -A.Cahit Zarifoğlu
Reklam
Reklam