Cahit Zarifoğlu: "Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim." der. Çünkü bazı acılar dile gelmez; sessizce taşınır, insanın içinde yankılanır. Söylenemeyenler, çoğu zaman söylenenlerden daha ağırdır. Ruhun gerçek sancısını sadece kendi kalbimiz bilir.