Merhaba 1000k ailesi bugün sizlerle Gönül Mevsimi adlı kitabı yorumlayacağız. Baş karakterimiz Eda. Eda kızımızın hayat mücadelesini dinleyeceğiz ve onun yanında olacağız. Aynı zamanda Melek isimli genç bir kadının yaşamına da şahitlik yapmış olacağız. bu iki güzel insan ve bu iki hayat hikayesi benim çok hoşuma gitti. Heyecanla çevirdim sayfaları. Şenay Malgir öyle güzel anlatmış ki olay örgüsü dili kalemi şahane. Ve son olarak da şunu ekliyor kitabına sevgili yazarımız
"Ölümün olduğu bu dünyada, hiç bir şey de çok da ciddi değildir aslında.."
Kaleminize yüreğinize sağlık. Başarılarınız daim olsun.