hande

kitap okurken boğulma eylemi
2/10
·816 syf.·
2023 17. kitabı
İnanılmaz kötü bir SON kitap. Ergenliğime bir borç bilerek okudum ama keşke okumasaydım da 2. kitabın sonu kalsaydı aklımda gerçi 7-8 yıl falan geçti onu da çok hatırlamıyorum ya neyse. Yazar neden bu kadar bekletti anlamadım çünkü kitap sadece geçmiş odaklı. 800 sayfanın toplasan 200 sayfası falan yeni bir şey var olay oluyor onlar da o kadar tahmin edilesi ki o bile zevk vermiyor. Boğucu ve oku oku bitmeyen betimlemeler, aynı kelime üzerinden yine aynı anlam taşıyan metaforlar. (savaşmak söz vermek kazanmak kaybetmek bu kelimelerden bir süre uzak kalmak istiyorum) Kitabın fiyatı da herhalde ilk iki kitabın özeti olduğu için bu kadar pahalıydı hani son kitabı alıp okuyan birinin ilk iki kitabı okumasına gerek yok direkt seriyi son kitapla başlayıp bitirebilirsiniz öyle bir tekrar. Geçmiş dediğime de bakmayın 5 sayfa önceki bir diyaloğu 10-20 kez belki tekrar tekrar okuyoruz. Diyaloglar günlük yaşamda kullanılması imkansız cümlelerden oluştuğu içinde ciddiye alıp moda da giremedim bir türlü inanılmaz absürtleştirmiş. Herkes birbirine hayat dersi veriyor. Bir olaya oturup da odaklanamıyorsun çünkü önce Doğa hayal mi görüyor rüyada mı kabusta mı onu anlaman gerekiyor böylece sürükleyicilik de sıfırlanıyor. Ediz zaten aşk adamı olmuş inanılmaz bir değişim yeni iki karakter okuyormuş gibi hissettim bağlantı da koptu böylece. Keşke aynı şeyleri okumak yerine ailelerin geçmişine gitseydik o şekilde derine inilseydi yan karakterler ön plana çıksaydı şu intikam olayı sağlam bir zemine dayansaydı ama yok hiçbir beklentimi karşılamadı. neyse bir erada kapanmış oldu böylece
Yabancı - ElyelÖznur Yıldırım · Pegasus Yayınları · 2023757 okunma