Hepimiz birer canavarız, bazılarımız bunu saklamakta ustadır, insan erdemden söz eder ama güç ister,kötüyü yargılar, kendi günahını gizler, en büyük suçlar kötülerin değil, kendini erdemli sananların eseridir. Bu insan doğasının karanlık yanını ve ikiyüzlülüğünü gözler önüne serer. İnsan, çoğu zaman erdemli görünmeye çalışırken kendi içindeki kötülüğü saklar. Gerçek tehlike, kötülüğünü açıkça gösterenlerde değil; kendini erdemli sanıp başkalarını yargılayan, ancak kendi günahlarını gizleyenlerde yatar. Bu yüzden en yıkıcı suçlar, çoğu zaman "iyilik" maskesi takan ellerden çıkar.