Ne kadar zor, kimsesiz olmak,derdini anlatamayacak kadar yalnız olmak.
Anlatırım da anlamazlar diye defterler doldurdum.
birgün gelir, okur kimsenin anlamadığını o anlar diye..
İnsan yalnız kaldıkça ve düşündükçe anlıyor, nasıl gizlenip saklanmaya çalışıldığını. Sen dünyayı karşına almaya hazırken, bağırmak isterken,kendine sus pus kalındığını, gizlendiğini,saklandığını....