İnsan yalnız kaldıkça ve düşündükçe anlıyor, nasıl gizlenip saklanmaya çalışıldığını. Sen dünyayı karşına almaya hazırken, bağırmak isterken,kendine sus pus kalındığını, gizlendiğini,saklandığını....
"Öğret bana yeniden güneşi uyandırmayı. Devam etmek, ilerlemek, gelip geçmek zorunluluğunu kabul etmeyi. İlerlemek ve güneşi uyandırmak, güç değil mi...?"