g.

g.
Tüm bu gökyüzü bizim. "Burada yağmur bile güzel yağmıyor artık,yağmuru güzel yağan bir yerlere gidelim "
Musa Dinç isimli sözde bir yazar(!) Bir çocuk kitabı yazmış ismi Gül ve Düşün.. 2000 yılından beri 4 baskı yapmış. İçindeki konu şu : Bir tilki ayıya tecavüz ediyor. Ve bu açık açık anlatılıyor. Kitabın yaş sınırı yok. Adamın savunmasına bakın " annemden dinledim çocukken, biz çok güldük, kimse beni uyarmadı..." 60 yaşına gelmiş bir adam bu kadar cahil olamaz. Herkes işine geldiği herşeyi yapıp özür diliyor, istemeden yaptım diyor. Kafanıza estiği gibi davranıp özür dileyemezsiniz. Kendi çıkarınızı düşünüp insanları etkileyemezsiniz. Siz sadece kendinizi düşünemezsiniz... Bunun adı istismardır,şiddettir bunu ufacık çocukların eline al masal diyip nasıl verirsiniz ??? #y:34686 bu yazar 1000kitap arşivlerinden kaldırılmalıdır. Esamesi bile okunmamalıdır!!!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Birçok hayvan meraklıdır ama onlarda merak, uyumun bir parçasıdır. İnsan, bilmek için bir açlığa sahiptir. Ve bilme kapasitesi bahşedilen bir-çok insan, bilme görevine sahiptir."
"Pek çoğu, kuşkuculuk ve saflık arasında ayrım yapmayı hiç öğrenmez..."
"...biz mantıklı yaratıklar değil, düşünen sazlarız."
"Ben seni sevdim mi? Sevdim, kime ne? "