öykü akıl

öykü akıl
@cameronlevi
İyi bi kitap varsa yalnız hissetmezsin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yoksa bütün bunların anlamsız sıkıcılığıyla uğraşmak sana ilginç bir meydan okuma fırsatı mı sunuyor?
“Ben var olduğumu kanıtlamayı red ediyorum “ der Tanrı “ çünkü kanıt inancı yadsır ve inanç olmadan ben bir hiçim”
İnsanlar dudaklarını devamlı çalıştırmazlarsa,diye düşündü,beyinleri çalışmaya başlıyor.