Röportaj şeklinde, soru cevap ilerleyen bir kitap. Çok akıcı ve içten bir anlatımı vardı. Sanki İlber Ortaylı ile aynı ortamda karşılıklı konuşuyormuşuz gibi hissettim kitap boyunca. Bir sürü notlar aldım okuma süresince. Nerelere gitmeli, neler okumalı, neler dinlemeli gibi her konudan bir sürü tavsiye. Aslında keşke üniversite yıllarımda yazılsaydı bu kitap diye de geçirdim içimden. Çok güzel, öğretici tavsiyelerle dolu bir okuma oldu benim için. Ayrıca insan bazen hayret ediyor bir insanın her konu hakkında böyle güzel tavsiyeleri verebilecek kadar birikiminin olmasına. Okuyun, hem de zaman kaybetmeden okuyun derim.