'''Ait olduğum yerde değilim..
Ya adresi yanlış verdi düşler..
Ya vardığım yerde bir sorun var..
Oysa düşler yanılmaz sevdiğim..
Demek ki..
Sende bir ben-sizlik var...'''
(Özdemir Asaf)
Sonra bir yaprak konar, gönlünün bir kenarına.
Anlarsın; sonbahar gelmiş.
Ne yaprakta takat kalmış, tekrar rüzgara kapılacak,
Ne de gönlünde,
Onu ağırlayacak derman…!🍂🤎