aylakadam

aylakadam
@caner1910
Selam, ben Caner! Ya da aylak adam nasıl isterseniz.
Bir insan, çocuklara nasıl davranıyorsa o'dur; ama bir insan en çok, kendi çocuğuna davranırken kimse o'dur.
Sayfa 52 - İthaki Yayıları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Çocuk sorunun ne olduğunu anlamaya, tanımlayabilmeye başladığındaysa artık yetişkindir. Nitekim çocuk olmanın başlıca travması da bu durumun içinde.
Sayfa 14 - İthaki Yayıları·Kitabı okudu
Edebiyat

aylakadam

, bir kitap okudu
Puan vermedi·47 syf.·
2023 8. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.6/10 · 263 okunma