"Ölürüm ben sana..." diye mırıldandı. "Ölürüm ben senin yoluna..."
"Deme öyle." diye mırıldandım saklandığım gövdeden. "Yaşa sen bana. Yaşa sen benim yoluma."
Diyebiliriz ki Türkler, tarihin hiçbir devrinde devletsiz kalmamışlardır. Çünkü onlar, devletin, milli varlığı koruyan, yaşatan ve geliştiren vazgeçilmez bir müessese olduğunun daima farkında ve bilincinde olmuşlardır.