Seni seviyorum demek isterdim
ölesiye bir duyguyla,
taparcasına dil dökmek
ve saçlarım ağarmadan söylemek isterdim
seni sarmak isterdim sonsuzlukla
delicesine sevmek
bir sarhoş gibi adını sayıklamak
ve bağırarak kollarında ölmek isterdim
gülüm...
🍂Ahmet Kutsi Tecer
Diyecekler ki arkamdan,
Ben öldükten sonra.
O, yalnız şiir yazardı,
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi.
Yazık diyecek,
Hatıra defterimi okuyan.
Ne talihsiz adammış,
İmanı gevremiş parasızlıktan..
📍Öldükten Sonra/Muzaffer Tayyip Uslu