Biliyor musun, o sıralar durmadan kendime şunu sorardım: Neden böyle aptalım ben? Madem başkaları aptal ve ben onların aptal olduklarını kesin olarak biliyorum, öyleyse neden onlardan daha akıllı olmak istemiyorum? Sonra, herkesin akıllı olmasını beklemenin çok uzun süreceğini anladım. Bir de bunun hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini…
Seni seviyorum demek isterdim
ölesiye bir duyguyla,
taparcasına dil dökmek
ve saçlarım ağarmadan söylemek isterdim
seni sarmak isterdim sonsuzlukla
delicesine sevmek
bir sarhoş gibi adını sayıklamak
ve bağırarak kollarında ölmek isterdim
gülüm...
🍂Ahmet Kutsi Tecer
Diyecekler ki arkamdan,
Ben öldükten sonra.
O, yalnız şiir yazardı,
Ve yağmurlu gecelerde
Elleri cebinde gezerdi.
Yazık diyecek,
Hatıra defterimi okuyan.
Ne talihsiz adammış,
İmanı gevremiş parasızlıktan..
📍Öldükten Sonra/Muzaffer Tayyip Uslu