İnsan hem kendisi hem de bir başkasıdır; kendimizi tepeden tırnağa bildiğimizi sanırız, sonra birden bakarız ki kılıfımız sıyrılır, içini doldurandan tamamen yabancı bir hale geliriz
Yaşam, üstüme böyle varmakla gaddarlık ediyor bana. Bu
oyunda kağıtları daha iyi dağıtmalıydı. Payıma çok kötü bir el
düştü. Bedenimde kara bir tarot var
Kendimi hem kendim için yaşayabilecek denli güçlü ve iç zenginliğine sahip hissediyorum, hem de değil bir davranışın, en ufak bir düşüncenin bile paralayabileceği kadar dayanıksızım