📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tess Gerritsen’den yine sürükleyici, etkileyici, gerilimi bol, heyecan dolu bir polisiye-gerilim roman daha.Bence gerilim sevenler mutlak okumalı...olayları yaşıyormusçasına
Larsson kadar olamasa da Millennium'un devam etmesi beni açıkçası çok mutlu etti.Diğer kitaplar gibi kalın sayfalı olmasına rağmen bir nefeste okudum diyebilirim:).Okunmalı bence...değer