ahhh ben ahh ! İstanbul'a olan aşkımdan yola çıkarak kitabın kapak resmi ile yazısının uyumuna kapılıp aldığım araştırmadan aldığım kitap. Ben yazarı bilmiyordum yaşını yaşanmışlıklarını dediğim gibi hiç araştırmadan aldım ve direkt okumaya başladım. kitap daha 2. sayfası okumamada beni hüsrana uğrattı. Olsun dedim kitap kitaptır hemen vazgeçme devam et. Yok olmuyor günlük okuyor gibi hissettim kendimi. bu kitap 50sayfa olmalıydı ve bu halini özetleyen bir kitap olmalıydı. İnanın bana çok daha akıcı ve dikkat çekici olabilirdi. Evet çok değerli, güzel yaşanmışlıklar var fakat fazla uzatılarak aynı cümleleri farklı şekillerde kullanarak anlatılmaya çalışılmış sürekli aynı duygular içeren bir kitaptı. Yazdıktan sonra nasıl olmuş bir oku diye sorsaydı bana aynen bunları söylerdim. :) daha okumam gereken sayfalar var her sayfayı çevirmemede umud ediyorum farklılaşması için :)