Dünyadan alacaklı olduğum hissi beni dik tutan,yaşamla aramda hevese dair bir bağ kuran nadir şeylerden biriydi…Ve her an iyileşmeyi dilerken zannettiğim bir iyiyi oynamak…
Bir ağaç meyve yüklüyken,dalları eğilir ve yere değer.Aynı şekilde,gerçek bilge de alçakgönüllüdür.Bir ağaçta meyve yoksa,dalları dikleşir,küstahlaşır,mağrurlaşır.Tıpkı, budalanın herkesten iyi olduğuna inanması gibi.