"Yaşantında her şey tekrar ediyor. Aynı olaylar aynı şekilde defalarca yaşanıyor, çünkü onları değiştirmek istemiyorsun. Yine şikâyet ediyor, yine dünyayı suçluyor ve yine dışarıdan birilerinin seni incittiğine ya da sana felaket getirdiğine inanıyorsun. Zamanın bu döngüsüne sıkışıp kalmış bir kişinin gerçek bir geleceği olamaz; yalnızca tekrar tekrar yaşadığı bir geçmişi olur."
"Kafasını kaldırmadan, aralıksız 10 saat kitap okuyan sekiz yaşında bir çocuk görürseniz, okumayı ne kadar sevdiğini değil, kesinlikle bir sorunu olduğunu düşünün."