Hayatta olması bile mucizeydi. Ama hayattaydı. Üstelik yaşadıklarına rağmen yüzünden gülümsemesi eksik olmayan, çocuklarla konuşurken asla sesini yükseltmeyen nazik bir adama dönüşmüştü.
...ödevi önüme çektiğimde sıradan hayatımın değişmek üzere olduğunun farkında değildim. Ama hiçbir zaman farkında olmayız zaten, değil mi? Hayat bir anda altüst oluverir.
Eski karım beni terk etmesinin asıl nedeninin "duygularımı göstermekteki âcizliğim" olduğunu söylemişti.
...
Ya da İsimsiz Alkolikler toplantılarında kullanıldığı tabirle "duygularımla yüzleşmeyi" beceremiyordum.